zaterdag 25 juni 2016

25 juni 2016

Het lijkt wel Russiche roulette als ik met de muis werk.
Als ik op het linkerknopje druk dan drukt mijn andere vinger tegen de rechterknop. Of omgekeerd. Zo krijg ik de meest enge dingen op mijn scherm. Ik zie programma's waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. En dit bericht was ik ook al 2x kwijt.
Op de hospice is het soms zo druk, dat je niet altijd hulp krijgt wanneer je het nodig heb. Dat is voor beide partijen soms moeilijk. Dat was gisterenavond. ik heb mijn onvrede hier over geuit. Vanavond hebben ze het helemaal goedgemaakt. En ik hoor al geluiden dat er extra personeel moet komen.
Maar ik heb me helemaal gestort op het Latijn. Ik studeerde Duits, maar ik heb dat moeten onderbreken. Ten eerste omdat ik mijn mondelijke lessen niet meer kon opbrengen en ten tweede omdat ik geen boek meer kan vasthouden, laat staan er in bladeren. Dus nu studeer ik geheel digitaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten